Integruota lietuvių kalbos ir etikos pamoka: Dingę vaikai”
Vienas iš ugdymo turinio integravimo būdų siekiant sėkmingai ugdyti bendrąsias ir dalykines kompetencijas – integruojamųjų programų įgyvendinimas, nes kompetencijų ugdymas pakeičia požiūrį į mokymą(si), suartina dalykus, nes skirtingų disciplinų žinios taikomos viename kontekste. Toks mokymo būdas jau daug metų įgyvendinamas Vėliučionių vaikų socializacijos centro 9, 10 klasėse. Lietuvių kalbos ir etikos mokytoja organizavo integruotą pamoką Tarptautinei dingusių vaikų dienai paminėti.
Ši atmintina diena yra skirta ne tik užjausti tuos, kurių vaikai dingo be žinios, bet ir skatinti užkirsti kelią šiam reiškiniui, atkreipti vaikų ir suaugusiųjų dėmesį į grėsmes ir pavojus už namų, artimos ir saugios aplinkos ribų. Vaikų dingimas yra reali, dinamiška ir vis didėjanti problema tiek Lietuvoje tiek Europos Sąjungoje. Europos Sąjungoje kas dvi minutes gaunamas pranešimas apie dingusį vaiką.
9 klasės mokiniai pamokos metu uždavė rūpimus klausimus, diskutavo šia skaudžia tema. Kaip atminties ženklą vaikinai pririšo spalvotus kaspinėlius ant medžio, kabino popierines gerves, nupynė apyrankes.
Plaikstydamiesi vėjyje kaspinėliai, gervės, simbolizuos laukimą ir viltį, primins, kad mes neužmiršome dingusių vaikų ir laukiame jų grįžtančių.